Skutecznie przeprowadzona kampania reklamowa daje wyśmienite rezultaty firmie, która zdecydowała się na zaprezentowanie swoich usług lub produktów szerszemu gronu poprzez odpowiednio skrojone filmy promocyjne. W dobie powszechnego dostępu do wszelkich form medialnych, zainwestowanie w spoty reklamowe od profesjonalnych studiów zajmujących się produkcją filmową pozwoli na prezentację naszego biznesu w telewizji, kinie, internecie, czy nawet na telebimach.
Film reklamowy czy spot – jakie różnice?
Czym właściwie różnią się poszczególne formy multimedialnego przekazu, które zaoferować nam może produkcja filmowa? Co to takiego spot reklamowy, a co film reklamowy? Niżej znajdziesz różnice między tymi materiałami reklamowymi w postaci video.
Bardzo krótkie materiały reklamowe – spoty
Spoty reklamowe charakteryzuje krótka forma, która trwa od około piętnastu do maksymalnie trzydziestu sekund, a jej treść w ciekawy oraz skondensowany sposób prezentowana jest określonemu odbiorcy. Spoty reklamowe najczęściej można spotkać w specjalnych pasmach telewizyjnych, które nazywa się blokami reklamowymi. Krótki czas wynika z wysokich kosztów emisji takich reklam w telewizji. W spocie więc trzeba w błyskawicznym tempie przekazać wyraźnie informację, na której reklamodawcy zależy.
Dłuższe i bardziej kreatywne filmy reklamowe
Filmy reklamowe z kolei to już wyraźnie, czy nawet zdecydowanie, dłuższa forma reklamy, która podobnie jak spoty ma za zadanie zaprezentować produkt, firmę, usługę lub wydarzenia. Tutaj producenci filmowi mają jednak większe pole do popisu i mogą stworzyć naprawdę ciekawy materiał reklamowy, który będzie w stanie skłonić widza do obejrzenia go z przyjemnością, a nie pominięcia czy wyłączenia. Świetnie z tym zadaniem radzi sobie firma Grandfox tworząc rewelacyjne filmy reklamowe w Krakowie od kilku dobrych lat.
Istnieje również reklama w postaci wideo prezentacji, która wypełnić ma określone cele założeniowe. W zależności, czy jest to film prezentujący biznes, film instruktażowy, czy prezentacja produktu, wyświetlanie tych form reklamowych odbywa się poprzez kanały internetowe lub wewnętrzną sieć emisyjną firmy.